Nut,self-locking,pl
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS2105163 | 2 | ZG | 4 | 96906 |
| MILN25027 | 1 | XX | X | 81349 |
| K2000-3 | 1 | 9Z | 5 | 15653 |
| 65050-2072 | 2 | ZK | 2 | U4338 |
| A3-65050-2072 | 2 | ZK | 2 | U4338 |
| K2000-3 | 2 | ZF | 4 | F7652 |
| K2000-1032 | 9 | 9Z | 5 | 15653 |
| K2000-1032 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
| K2000-3 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
| K2000-1032 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
| K2000-3 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
| 65050-2072 | 9 | ZK | 2 | K1384 |
| A3-65050-2072 | 9 | ZK | 2 | K1384 |
| K2000-3 | 9 | ZF | 4 | F6033 |
| 52LHTA57-02 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
| K2000-3 | 1 | ZZ | 4 | FB009 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |