Screw est. 1/4" 1134
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS20365-632 | 2 | XX | X | 96906 |
6S632 | 1 | KZ | 5 | 26233 |
45501-18 | 1 | ZZ | 5 | 64547 |
1120-632 | 1 | XX | X | 61858 |
400572-87 | 1 | XX | X | 71313 |
1490-632 | 1 | XX | X | 99167 |
F15S6C | 1 | XX | X | 77311 |
1137-632 | 1 | XX | X | 80020 |
AN365-632 | 1 | XX | X | 88044 |
208-3 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
45501-18 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
MECC430148-3 | 9 | XX | X | 74082 |
A52843 | 9 | XX | X | 80215 |
45501-18 | 9 | 48 | 5 | 83298 |
208-3 | 9 | XX | X | 31435 |
61H828-13 | 9 | XX | X | 79500 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |