Screw est. 1/4" 1134
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS20365-632 | 2 | XX | X | 96906 |
| 6S632 | 1 | KZ | 5 | 26233 |
| 45501-18 | 1 | ZZ | 5 | 64547 |
| 1120-632 | 1 | XX | X | 61858 |
| 400572-87 | 1 | XX | X | 71313 |
| 1490-632 | 1 | XX | X | 99167 |
| F15S6C | 1 | XX | X | 77311 |
| 1137-632 | 1 | XX | X | 80020 |
| AN365-632 | 1 | XX | X | 88044 |
| 208-3 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
| 45501-18 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
| MECC430148-3 | 9 | XX | X | 74082 |
| A52843 | 9 | XX | X | 80215 |
| 45501-18 | 9 | 48 | 5 | 83298 |
| 208-3 | 9 | XX | X | 31435 |
| 61H828-13 | 9 | XX | X | 79500 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |