תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 1 and 1.35 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS20365-524A | 2 | 75 | 3 | 96906 |
172S8 | 1 | KZ | 5 | 13002 |
SS7981 | 1 | XX | X | 17431 |
3X76770 | 1 | XX | X | 62983 |
1137-524 | 1 | XX | X | 80020 |
AN365-524A | 1 | 75 | 3 | 88044 |
172S8 | 9 | 9Z | 5 | 06848 |
P15C8148-5 | 2 | ZF | 5 | 79500 |
50A1043 | 9 | XX | X | 81240 |
29E054 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
44NE054 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
172S8 | 9 | KZ | 5 | 17576 |
172S8 | 9 | KZ | 5 | 55284 |
12Z2007-104 | 9 | XX | X | 10001 |
284460PC7 | 9 | XX | X | 10001 |
429913PC8 | 9 | XX | X | 10001 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |