Screw
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS20365-1032C | 2 | XX | X | 96906 |
| ANN5 | 1 | XX | X | 81352 |
| 807334 | 1 | XX | X | 18876 |
| TF30035 | 1 | XX | X | 59875 |
| ANN5B | 1 | XX | X | 81532 |
| AN365-1032C | 1 | XX | X | 88044 |
| 404 887 | 2 | 9Z | 5 | 77294 |
| 101T931 | 9 | XX | X | 48521 |
| 61H828-3 | 9 | XX | X | 48521 |
| 101T931 | 9 | XX | X | 79500 |
| 61H828-3 | 9 | XX | X | 79500 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |