Locknut
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS20364-1018A | 2 | XX | X | 96906 |
AN364-1018A | 1 | XX | X | 88044 |
322313 | 9 | 48 | 5 | 31568 |
Z658-52 | 9 | 48 | 5 | 31568 |
Z658-52 | 9 | XX | X | 79439 |
52TE108 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
MS20364-1018A | 2 | XX | X | 96906 |
AN364-1018A | 1 | XX | X | 88044 |
Z658-52 | 9 | XX | X | 79439 |
52TE108 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
322313 | 9 | 48 | 5 | 31568 |
Z658-52 | 9 | 48 | 5 | 31568 |
MS20364-1018A | 2 | XX | X | 96906 |
AN364-1018A | 1 | XX | X | 88044 |
Z658-52 | 9 | XX | X | 79439 |
322313 | 9 | 48 | 5 | 31568 |
Z658-52 | 9 | 48 | 5 | 31568 |
52TE108 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |