Nut,hex,s/l,st,thin,
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS20364-832C | 2 | XX | X | 96906 |
| MS20364-832C | 1 | KZ | 5 | 59364 |
| 4158000-002 | 1 | XX | X | 05869 |
| MS203-832C | 1 | XX | X | 70210 |
| 4158000-002 | 1 | XX | X | 82577 |
| AN364-832C | 1 | XX | X | 88044 |
| AN364-832C | 2 | ZK | 4 | K6214 |
| 404 833 | 2 | 9Z | 5 | 77294 |
| 983B150P2 | 9 | 9Z | 2 | 01526 |
| MS203-832C | 9 | XX | X | 72599 |
| MS20364-832C | 9 | XX | X | 72599 |
| MS20364-832C | 9 | KZ | 5 | 99193 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |