מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS-3-141 | 2 | 75 | 4 | 71785 |
364-11-03-011 | 9 | 75 | 4 | 71785 |
FTC135-1232 | 2 | 75 | 6 | 95937 |
MS-3-141 | 2 | 75 | 4 | 71785 |
FTC135-1232 | 2 | 75 | 6 | 95937 |
364-11-03-011 | 9 | 75 | 4 | 71785 |
MS-3-141 | 2 | 75 | 4 | 71785 |
FTC135-1232 | 2 | 75 | 6 | 95937 |
364-11-03-011 | 9 | 75 | 4 | 71785 |
MS-3-141 | 2 | 75 | 4 | 71785 |
FTC135-1232 | 2 | 75 | 6 | 95937 |
364-11-03-011 | 9 | 75 | 4 | 71785 |
FTC135-1232 | 2 | ZZ | 6 | 71313 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |