Nut
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MK3000-08 | 2 | 48 | 5 | 15653 |
| M12620-82 | 2 | 48 | 5 | 80539 |
| GN10C832 | 2 | XX | X | 26512 |
| NAS698A08 | 2 | XX | X | 80205 |
| MK3000-08 | 2 | ZF | 4 | F7652 |
| M12620-82 | 9 | 48 | 5 | 56878 |
| MK3000-08 | 9 | 48 | 5 | 75237 |
| MK3000-832 | 9 | 48 | 5 | 75237 |
| MK3000-08 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
| 717850-025 | 2 | XX | X | 82577 |
| NT9734 | 2 | XX | X | 92755 |
| MK3000-08 | 9 | ZF | 4 | F6033 |
| MK3000-08 | 1 | ZZ | 4 | FB009 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |