מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MILN25027 | 1 | XX | X | 81349 |
563833-2 | 2 | ZZ | 5 | 59364 |
MK2000-06 | 2 | 48 | 5 | 15653 |
9167037 | 2 | XX | X | 18876 |
GN10B632 | 2 | XX | X | 26512 |
1JA4488H21 | 2 | XX | X | 97942 |
W176979-3 | 2 | ZK | 2 | K4358 |
MK2000-06 | 2 | ZF | 4 | F7652 |
MK2000-632 | 9 | 48 | 5 | 75237 |
MK2000-06 | 9 | 48 | 5 | 75237 |
MK2000-06T2 | 9 | 48 | 5 | 75237 |
MK2000-06 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
102810-2 | 2 | XX | X | 06481 |
1JA4488H21 | 2 | XX | X | 79500 |
563833-2 | 9 | 48 | 5 | 06840 |
MK2000-06 | 9 | ZF | 4 | F6033 |
563833-2 | 9 | 48 | 5 | 77068 |
12-517-00-311 | 9 | XX | X | 78022 |
MK2000-06 | 1 | ZZ | 4 | FB009 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |