| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
| AN3102A12S3P | 2 | XX | X | 02660 |
| 625325PC5 | 2 | XX | X | 10001 |
| 8176468 | 2 | XX | X | 18876 |
| 7591683 | 2 | 9Z | 2 | 19200 |
| S24-2420 | 9 | 9Z | 5 | 24930 |
| AN3102A12S3P | 2 | XX | X | 88044 |
| 12Z7105-410 | 2 | XX | X | 94135 |
| 32164-1000 | 2 | ZF | 6 | 31435 |
| 2055-1 | 9 | 75 | 6 | 71468 |
| AN3102A12S3P | 9 | 75 | 6 | 71468 |
| AN3102A12S3P | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
| 32164-1000 | 1 | ZZ | 6 | 3CPE0 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |