מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
AN3106A20-27S | 1 | XX | X | 88044 |
MS3106A20-27S | 1 | XX | X | 96906 |
8017740 | 2 | XX | X | 18876 |
1593513715A | 2 | ZG | 3 | A2312 |
3098988 | 2 | ZG | 3 | D0894 |
97-3106A-20-27S(02-608) | 2 | TX | 6 | 02660 |
21-3106A-20-27S(E20-1) | 2 | TX | 6 | 71468 |
4118735-036 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
4118735-36 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
BA98194-12 | 9 | TX | A | 64959 |
97-3106A-20-27S(02-608) | 1 | ZZ | 6 | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |