| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MILC3643 | 1 | XX | X | 81349 |
| UG494AU | 2 | XX | X | 80058 |
| A2141967 | 2 | ZA | 5 | 28527 |
| S276-1643P1 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
| 9166024 | 2 | XX | X | 18876 |
| REB49217 | 2 | XX | X | 80064 |
| REB49217REVA | 2 | XX | X | 80064 |
| ANUG494AU | 2 | XX | X | 80058 |
| A2141967REVC | 9 | ZA | 5 | 28527 |
| S276-1643P1 | 9 | XX | 5 | 49956 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |