מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MILC17587 | 1 | HD | 4 | 81349 |
445D420SUB3SH2-3 | 9 | XX | 5 | 65054 |
445D420SUB3SH2-3 | 2 | XX | 5 | 79500 |
445D420SUB5 | 9 | HD | 1 | 11660 |
900J233DBN1040 | 9 | HD | 6 | 11660 |
S023Y2303B | 9 | HD | 6 | 11660 |
S023Y2307B | 9 | HD | 6 | 11660 |
S023Y2641B | 9 | HD | 6 | 11660 |
S023Y2823B | 9 | HD | 6 | 11660 |
S023Y3142B | 9 | HD | 6 | 11660 |
S023Y3791B | 9 | HD | 6 | 11660 |
S023Y168413 | 9 | HD | 6 | 11660 |
S023Y1913B | 9 | HD | 6 | 11660 |
S023Y1917B | 9 | HD | 6 | 11660 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |