| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MILB933TYPEB | 1 | XX | X | 81349 |
| 120619 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 120619 | 2 | XX | X | 12204 |
| 7324843 | 2 | XX | X | 19207 |
| 116219 | 2 | XX | X | 34623 |
| C105C | 2 | XX | X | 82272 |
| 105A8 | 2 | XX | X | 24446 |
| 120619 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 39R171 | 9 | XX | X | 29092 |
| 105A8 | 9 | XX | X | 71500 |
| 51-953-51 | 9 | XX | X | 75337 |
| 228A1-0113 | 9 | XX | X | 02032 |
| JHP13-317 | 9 | XX | X | 02032 |
| 355858S | 9 | XX | X | 23040 |
| 355858S7 | 9 | XX | X | 23040 |
| 120619 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |