מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MILB5687TYPE1C0MP0SITI0NB | 1 | XX | X | 81349 |
419-4105-724430ALT2PCD3 | 2 | XX | X | 80064 |
419-4105-724585PCG3 | 2 | XX | X | 80064 |
482-4105-721163PCF3 | 2 | XX | X | 80064 |
482-4105-721878ALT9PCG3 | 2 | XX | X | 80064 |
487-4105-721865ALT2PCF3 | 2 | XX | X | 80064 |
1321-419PCD3 | 2 | XX | X | 81316 |
1321-487PCF3 | 2 | XX | X | 81316 |
MS10905FPCF3 | 2 | XX | X | 81316 |
MS11129FPCG3 | 2 | XX | X | 81316 |
MS11791PCG3 | 2 | XX | X | 81316 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |