מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MIL-G-15342 | 1 | 9Z | 4 | 81349 |
803-5959278 | 2 | 9Z | 4 | 53711 |
34702-9435 | 2 | 9Z | 4 | 73680 |
803-841218 | 2 | 9Z | 4 | 80064 |
841218 | 2 | 9Z | 4 | 53711 |
5N1325PSI | 2 | 9Z | 4 | 11440 |
5N-L902 | 9 | 9Z | 4 | 80376 |
5N1325PSI | 9 | 9Z | 4 | 80376 |
MIL-G-15342 | 1 | 9Z | 4 | 81349 |
803-5959278 | 2 | 9Z | 4 | 53711 |
5N1325PSI | 2 | 9Z | 4 | 11440 |
34702-9435 | 2 | 9Z | 4 | 73680 |
803-841218 | 2 | 9Z | 4 | 80064 |
841218 | 2 | 9Z | 4 | 53711 |
5N-L902 | 9 | 9Z | 4 | 80376 |
5N1325PSI | 9 | 9Z | 4 | 80376 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |