מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MIL-E-11276 | 1 | CT | 3 | 81349 |
TIP01155-24MAR71 | 1 | CT | 3 | 97403 |
D198ERX58 | 2 | CT | 4 | 1ML14 |
A48343 | 2 | ZZ | 5 | 0BXF1 |
D198ERX32 | 9 | CT | 5 | 28265 |
A48343 | 9 | CT | 5 | 07860 |
D198ERX58 | 9 | CT | 4 | 28265 |
MIL-E-11276 | 1 | CT | 3 | 81349 |
TIP01155-24MAR71 | 1 | CT | 3 | 97403 |
D198ERX58 | 2 | CT | 4 | 1ML14 |
A48343 | 2 | ZZ | 5 | 0BXF1 |
D198ERX58 | 9 | CT | 4 | 28265 |
D198ERX32 | 9 | CT | 5 | 28265 |
A48343 | 9 | CT | 5 | 07860 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |