| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MI262967-0PCPHD8556 | 2 | XX | X | 05073 |
| ML262664-2PCPHD8558 | 2 | XX | X | 05073 |
| ML260378-1364T01374 | 2 | XX | X | 05073 |
| ML262670-2PCPHD8556 | 2 | XX | X | 05073 |
| MX253593PC1T08 | 2 | XX | X | 05073 |
| MX253597-2PC1T08 | 2 | XX | X | 05073 |
| MX260131PC1364T01374 | 2 | XX | X | 05073 |
| MX260127-1PC1364T01374 | 2 | XX | X | 05073 |
| MX260867-2PC1T08 | 2 | XX | X | 05073 |
| MX262978PC1364T01372 | 2 | XX | X | 05073 |
| MX262974PC1364T01372 | 2 | XX | X | 05073 |
| PHD8556PC1T08 | 2 | XX | X | 05073 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |