מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MG815 | 2 | 9Z | 4 | 19647 |
26140-965-00-0 ITEM 018 | 2 | ZK | 4 | K4556 |
26140-965-00-0/018 | 2 | ZK | 4 | K4556 |
41441-001-00-9 | 2 | ZK | 4 | K4556 |
41441-001-9 | 2 | ZK | 4 | K4556 |
689/1/05574/000 ITEM 018 | 2 | ZK | 4 | K4556 |
689/1/05574/000/018 | 2 | ZK | 4 | K4556 |
26140-965-00-0 ITEM 018 | 2 | ZK | 5 | KC1M9 |
26140-965-00-0/018 | 2 | ZK | 5 | KC1M9 |
41441-001-00-9 | 2 | ZK | 5 | KC1M9 |
41441-001-9 | 2 | ZK | 5 | KC1M9 |
689/1/05574/000 ITEM 018 | 2 | ZK | 5 | KC1M9 |
689/1/05574/000/018 | 2 | ZK | 5 | KC1M9 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |