| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 141-97 | 2 | SB | 2 | 01227 |
| 5282751 | 2 | XX | X | 19207 |
| 8710699 | 2 | XX | X | 19207 |
| MFC1470 | 2 | CT | 4 | 91340 |
| 22873 | 2 | CT | 5 | 23382 |
| A282751 | 2 | KZ | 5 | 19207 |
| F1470 | 9 | 9Z | 6 | 63477 |
| FC1470 | 9 | 9Z | 6 | 63477 |
| 95943H | 9 | XX | X | 31007 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |