| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RN65B1004F | 2 | XX | X | 81349 |
| MILR10509 | 1 | XX | X | 81349 |
| 108699-6 | 1 | 48 | 4 | 00752 |
| C173AN1004F | 1 | 48 | 4 | 33224 |
| 560C29-38 | 1 | 48 | 4 | 94033 |
| MDB | 1 | XX | X | 75042 |
| MS35835-477 | 1 | XX | X | 96906 |
| VBE645B1M1PCT | 2 | ZG | 6 | H0203 |
| 206-10518-510E | 9 | XX | X | 94990 |
| 206-10518-510E | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
| MDB1004F | 9 | 48 | 4 | 75042 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |