| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MCA2223N | 1 | TG | 5 | 04713 |
| DRAE11.7B-25 | 1 | TX | 5 | 12954 |
| 3172625-1 | 2 | ZZ | 5 | 59364 |
| 3172625-1 | 9 | TG | 2 | 77068 |
| Q532251019 | 9 | ZG | 3 | S3092 |
| 3172625-1 | 2 | TX | 5 | 54485 |
| MCA2223N | 1 | TG | 5 | 04713 |
| 3172625-1 | 2 | ZZ | 5 | 59364 |
| 3172625-1 | 9 | TG | 2 | 77068 |
| 3172625-1 | 2 | TX | 5 | 54485 |
| DRAE11.7B-25 | 9 | TX | 5 | 12954 |
| Q532251019 | 9 | ZG | 3 | S3092 |
| MCA2223N | 1 | TG | 5 | 04713 |
| 3172625-1 | 2 | ZZ | 5 | 59364 |
| 3172625-1 | 9 | TG | 2 | 77068 |
| 3172625-1 | 2 | TX | 5 | 54485 |
| DRAE11.7B-25 | 9 | TX | 5 | 12954 |
| Q532251019 | 9 | ZG | 3 | S3092 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |