| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| M52471/3C2210400 | 2 | AX | E | 81349 |
| MIL-H-52741 | 1 | AX | E | 81349 |
| 20SL64-16FC2-16FC2-90-40-00 | 9 | AX | 1 | 63906 |
| AS2078C | 9 | AX | 1 | 63906 |
| 20SL64-16FC2-16FC2-90-40-00 | 9 | AX | 6 | 70434 |
| AS2078C | 9 | AX | 6 | 70434 |
| MS39318C3E0A | 9 | AX | E | 96906 |
| 193512 | 9 | AX | 1 | 29510 |
| 193512H1 | 9 | AX | 6 | 29510 |
| 20SL64-16FC2-16FC2-90-40-00 | 9 | AX | 6 | 73842 |
| AS2078C | 9 | AX | 6 | 73842 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |