מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
148440 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
149467 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
173533 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
173551 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
18517 | 2 | ZZ | 5 | 23926 |
M24201 | 2 | XX | X | 60380 |
M24201X | 2 | XX | X | 60380 |
HR10556 | 9 | ZB | 5 | 51228 |
R18517 | 9 | ZZ | 5 | 23926 |
148440 | 9 | XX | X | 24617 |
149467 | 9 | XX | X | 24617 |
173533 | 9 | XX | X | 24617 |
173551 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |