| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| M22684-02-0127 | 2 | ZB | 4 | 81349 |
| MILR22684-2 | 1 | ZB | 4 | 81349 |
| 530691-432 | 1 | 48 | 5 | 3B150 |
| 947934-4322 | 1 | ZZ | 5 | 06481 |
| 3010883-63 | 1 | 48 | 5 | 92120 |
| 4171401-167 | 2 | ZB | 4 | 05869 |
| 530691-432 | 9 | 48 | 5 | 49956 |
| 4171402-095 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| 4171402-95 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| RL20S432G | 2 | ZB | 4 | 81349 |
| RL20AD432G | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
| 947934-4322 | 9 | KE | 5 | 13973 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |