מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
M22684-02-0049 | 2 | KE | 3 | 81349 |
MILR22684-2 | 1 | KE | 3 | 81349 |
418296-50 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418296-49 | 1 | KE | 5 | 96214 |
947934-1012 | 1 | ZZ | 5 | 06481 |
RL20S101G | 1 | KE | 3 | 81349 |
F20-101G | 1 | 48 | 5 | 91637 |
VBE631-100E2 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
352250000745 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
443-1151-011 | 2 | 9Z | 6 | 04756 |
4171401-038 | 2 | ZF | 6 | 05869 |
4171402-017 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
4171402-17 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
KS60207A1000HM2PCT | 2 | ZN | 3 | S3946 |
60504122 | 2 | ZN | 3 | S3946 |
947934-1012 | 9 | KE | 5 | 13973 |
RL20S101G | 9 | 9Z | 6 | 84411 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |