| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| M22684-01-0045 | 2 | XX | X | 81349 |
| MILR22684-1 | 1 | XX | X | 81349 |
| 418295-45 | 1 | KE | 5 | 96214 |
| RL07S431G | 1 | XX | X | 81349 |
| 4171401-93 | 2 | ZB | 4 | 05869 |
| 7900183-22 | 2 | 9Z | 5 | 03956 |
| 7900183-22 | 9 | 9Z | 5 | 90536 |
| 5N5105-001-20 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
| 4171401-093 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| 4171402-690 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| B95211A0045B100 | 2 | ZG | 9 | C0426 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |