מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
M22684-01-0032 | 2 | TX | 3 | 81349 |
MILR22684-1 | 1 | TX | 3 | 81349 |
418295-32 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
35-903500-2215 | 1 | KE | 5 | 04655 |
RL07S221J | 1 | TX | 3 | 81349 |
800030-221 | 1 | 48 | 5 | 19790 |
VBE630-220E5PCT | 2 | ZG | 1 | H0203 |
B95211-A0032-B100 | 2 | ZG | 3 | C4751 |
352250000583 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
4171402-818 | 2 | ZB | 4 | 05869 |
4171402-702 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
B95211-A0032-B100 | 9 | ZG | 3 | D1180 |
06-250144-032 | 9 | KE | 5 | 73168 |
122200-001032 | 9 | 9Z | 2 | 30184 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |