| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| M22520/5-08 | 2 | ZZ | 4 | 81349 |
| MIL-C-22520 | 1 | ZZ | 4 | 81349 |
| VG95236-T100 | 1 | ZG | 3 | D9477 |
| MIL-C-22520/5 | 1 | 9Z | 4 | 81349 |
| Y204 | 2 | ZF | 4 | F7391 |
| Y215 | 2 | ZF | 4 | F7391 |
| 91631295 | 2 | ZF | 5 | F6481 |
| Y215 | 2 | 9Z | 6 | 11851 |
| 44-08 | 2 | 9Z | 6 | 11851 |
| 620296 | 2 | 9Z | 6 | 58164 |
| 44-08 | 9 | ZG | 9 | C1129 |
| Y215 | 9 | ZG | 9 | C1129 |
| 620296 | 9 | ZG | 9 | C7302 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |