מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
M7469957PT2 | 2 | XX | X | 24446 |
P7767536PT9 | 2 | XX | X | 24446 |
P7766390PT9 | 2 | XX | X | 24446 |
8329 | 2 | XX | X | 72825 |
8919 | 2 | XX | X | 72825 |
7620926P219 | 2 | XX | X | 79500 |
49287 | 2 | XX | X | 80064 |
RE49F216BTYPEUG19U | 2 | XX | X | 80064 |
UG19U | 2 | XX | X | 80064 |
49287 | 2 | XX | X | 99993 |
RE49F216UG19U | 2 | XX | X | 99993 |
B7350 | 2 | XX | X | 70638 |
UG19U | 2 | XX | X | 80058 |
P7767536REV6PT9 | 2 | XX | X | 24446 |
JNRM16-2 | 9 | XX | X | 81430 |
7620926P219 | 9 | XX | X | 65054 |
M1T4040TYPEIII | 9 | XX | X | 80077 |
9302 | 9 | XX | X | 71785 |
9319 | 9 | XX | X | 71785 |
9327 | 9 | XX | X | 71785 |
9847 | 9 | XX | X | 71785 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |