מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3091-0 | 2 | 75 | 4 | 17134 |
1361190 | 2 | ZZ | 4 | 0SD37 |
771453 | 2 | ZZ | 4 | 89431 |
M1085 | 2 | ZZ | 4 | 1CW78 |
3-1030 | 2 | ZZ | 4 | 8J225 |
1361190 | 9 | 75 | 4 | 30874 |
700631 | 9 | 75 | 4 | 52223 |
246 | 9 | ZZ | 4 | 89431 |
3-1030 | 9 | 75 | 4 | 8Z550 |
161708 | 9 | ZZ | 4 | 0BMG6 |
63-708NK | 9 | ZZ | 4 | 0BMG6 |
2305030 | 9 | ZZ | 4 | 5N706 |
B193 | 9 | ZZ | 4 | 60114 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |