| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1329289 | 9 | XX | X | 93334 |
| 858602 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| 1329289 | 2 | XX | X | 12204 |
| 1329289 | 2 | XX | X | 13841 |
| 07-858602 | 2 | XX | X | 16662 |
| 858602 | 2 | XX | X | 16662 |
| 4320E1126 | 2 | XX | X | 66821 |
| 4320E1126U | 2 | XX | X | 83299 |
| 1329289 | 2 | XX | X | 86403 |
| 1A60147 | 2 | XX | X | 95201 |
| LS583 | 9 | XX | X | 78557 |
| 858602 | 9 | XX | X | 12603 |
| 07-858602 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
| 858602 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |