מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
618338 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
901M10 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
A1207-3 | 2 | XX | X | 70417 |
07-618338 | 2 | KZ | 5 | 16662 |
CA68S17-412918PC1505 | 2 | KZ | 6 | 80064 |
CA72S1701-178668PC1505 | 2 | KZ | 6 | 80064 |
248M15 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
A1207-3 | 2 | KZ | 6 | 65177 |
A1207-3 | 2 | XX | X | 12204 |
HG178 | 2 | XX | X | 66289 |
LP1006RH | 9 | XX | X | 75174 |
248M15 | 9 | XX | X | 12603 |
618338 | 9 | XX | X | 12603 |
901M10 | 9 | XX | X | 12603 |
07-618338 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |