מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
LM339N | 1 | TX | E | 27014 |
LM339N | 1 | TX | E | 34335 |
1826-0341 | 2 | ZZ | 5 | 1LQK8 |
SL61778 | 2 | TX | 5 | 27014 |
57150-0074-00 | 2 | 9Z | 6 | 30331 |
LM339NA | 2 | ZG | 9 | C7191 |
1826-0341 | 9 | TX | E | 28480 |
LM339N | 1 | TX | E | 27014 |
LM339N | 1 | TX | E | 34335 |
1826-0341 | 2 | ZZ | 5 | 1LQK8 |
SL61778 | 2 | TX | 5 | 27014 |
57150-0074-00 | 2 | 9Z | 6 | 30331 |
LM339NA | 2 | ZG | 9 | C7191 |
1826-0341 | 9 | TX | E | 28480 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |