| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 51008-0033 | 2 | TX | 1 | 27914 |
| LM124F | 1 | TX | 3 | 18324 |
| LM124D | 1 | TX | 3 | 27014 |
| SG124J | 1 | TX | 3 | 34333 |
| MLM124L | 1 | TX | 3 | 04713 |
| 51008-0033 | 2 | TX | 5 | 18324 |
| 51008-0033 | 2 | TX | 5 | 27014 |
| 51008-0033 | 2 | TX | 5 | 34333 |
| 51008-0033 | 9 | TX | 5 | 04713 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |