מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
LM103H-3.9/883B | 2 | TX | 3 | 27014 |
LM103H-3.9/883B | 2 | ZG | 6 | C7191 |
LM103H3-9-883B | 2 | TX | 5 | 24014 |
LM103H-3.9/883BA | 9 | ZG | 6 | C7191 |
LM103H-3.9/883B | 2 | TX | 3 | 27014 |
LM103H3-9-883B | 2 | TX | 5 | 24014 |
LM103H-3.9/883B | 2 | ZG | 6 | C7191 |
LM103H-3.9/883BA | 9 | ZG | 6 | C7191 |
LM103H-3.9/883B | 2 | TX | 3 | 27014 |
LM103H3-9-883B | 2 | TX | 5 | 24014 |
LM103H-3.9/883B | 2 | ZG | 6 | C7191 |
LM103H-3.9/883BA | 9 | ZG | 6 | C7191 |
LM103H-3.9/883B | 2 | TX | 3 | 27014 |
LM103H3-9-883B | 2 | TX | 5 | 24014 |
LM103H-3.9/883B | 2 | ZG | 6 | C7191 |
LM103H-3.9/883BA | 9 | ZG | 6 | C7191 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |