Electronics
תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 511.08 and 689.958 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
44-HNC-44-21-2I N | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
LD25X50R25NBR | 2 | ZZ | 6 | 3Y100 |
F8051-2-1/2 MXFBRNH | 2 | ZZ | 6 | 89588 |
34RCSP2 1-2 | 9 | AX | 6 | 30951 |
NFHN-300-2-5 | 9 | AX | 6 | 30951 |
MH300-21-2 | 9 | AX | 6 | 73842 |
F89-21-2 | 9 | AX | 6 | 89588 |
RS600 50 FT COUPLING 513040 | 9 | ZZ | 6 | 63317 |
RS600S25X50 BRASS NHRL | 9 | ZZ | 6 | 63317 |
LD25X50R25NHBR | 9 | ZZ | 6 | 3Y100 |
F8051-2-1/2 | 9 | ZZ | 6 | 89588 |
F89 | 9 | ZZ | 6 | 89588 |
44-HNC-44-21-2I N | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
LD25X50R25NBR | 2 | ZZ | 6 | 3Y100 |
F8051-2-1/2 MXFBRNH | 2 | ZZ | 6 | 89588 |
34RCSP2 1-2 | 9 | AX | 6 | 30951 |
NFHN-300-2-5 | 9 | AX | 6 | 30951 |
MH300-21-2 | 9 | AX | 6 | 73842 |
F89-21-2 | 9 | AX | 6 | 89588 |
LD25X50R25NHBR | 9 | ZZ | 6 | 3Y100 |
RS600 50 FT COUPLING 513040 | 9 | ZZ | 6 | 63317 |
RS600S25X50 BRASS NHRL | 9 | ZZ | 6 | 63317 |
F8051-2-1/2 | 9 | ZZ | 6 | 89588 |
F89 | 9 | ZZ | 6 | 89588 |
44-HNC-44-21-2I N | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
LD25X50R25NBR | 2 | ZZ | 6 | 3Y100 |
F8051-2-1/2 MXFBRNH | 2 | ZZ | 6 | 89588 |
MH300-21-2 | 9 | AX | 6 | 73842 |
F89-21-2 | 9 | AX | 6 | 89588 |
LD25X50R25NHBR | 9 | ZZ | 6 | 3Y100 |
RS600 50 FT COUPLING 513040 | 9 | ZZ | 6 | 63317 |
RS600S25X50 BRASS NHRL | 9 | ZZ | 6 | 63317 |
F8051-2-1/2 | 9 | ZZ | 6 | 89588 |
F89 | 9 | ZZ | 6 | 89588 |
34RCSP2 1-2 | 9 | AX | 6 | 30951 |
NFHN-300-2-5 | 9 | AX | 6 | 30951 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |