| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| L666000-4-0120 | 2 | SB | X | 00624 |
| A13000004-0120 | 2 | SB | X | 78570 |
| R3800CC4-0120 | 2 | XX | X | 50599 |
| S70A0002304-0120 | 2 | SB | 2 | 79470 |
| R3800DD4-0120 | 9 | SB | 4 | 50599 |
| R3800CCBA4-0120 | 2 | SB | X | 50599 |
| BACH30Y040120 | 2 | SB | X | 82918 |
| 124569-4-0120 | 2 | SB | X | 98441 |
| 32A1-4-0120 | 2 | XX | X | 38597 |
| 79B0100004C0120 | 9 | AX | 6 | 14798 |
| S70A00023040120 | 9 | SB | 6 | 14798 |
| S79BR01-04C0120 | 9 | SB | 6 | 14798 |
| 124569-4-0120 | 9 | SB | X | 03925 |
| 32A1-4-0120 | 9 | XX | X | 04236 |
| S70A0002304-0120 | 1 | ZZ | 2 | 01276 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |