| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 4365282 | 2 | KZ | 5 | 6N299 |
| N10813 | 2 | 9Z | 5 | 06721 |
| DE65282 | 2 | KZ | 5 | 6N299 |
| 5330-097000 | 2 | XX | X | 81336 |
| L36 | 9 | XX | X | 35311 |
| AP1141 | 9 | XX | X | 80315 |
| WS290 | 9 | XX | X | 81128 |
| 01877-2291 | 9 | ZF | 5 | 93568 |
| 1877-2291 | 9 | ZF | 5 | 93568 |
| Z464 | 9 | XX | X | 79439 |
| Z464 | 9 | ZF | 5 | 31568 |
| 322261 | 9 | ZF | 5 | 31568 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |