מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
VCU406-1 | 2 | 75 | 3 | 12658 |
24A | 2 | 75 | 3 | 50284 |
T66 | 2 | 75 | 3 | 64829 |
CU-406-B | 2 | AX | 3 | 12658 |
CW-2-DG | 2 | AX | 3 | 79396 |
S-14 | 2 | AX | 3 | 56367 |
L24A | 2 | 75 | 3 | 37099 |
CU-406-WO | 2 | AX | 3 | 12658 |
51002 | 9 | 75 | 3 | 79396 |
S-14-L | 2 | AX | 3 | 56367 |
S-14-LN | 9 | AX | 3 | 56367 |
S-14-N | 9 | AX | 3 | 56367 |
L24A | 1 | ZZ | 3 | 50284 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |