תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 9313.603 and 12179.327 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
NMP0609C01S0018 | 2 | ZZ | 6 | 15187 |
BGSGG04SJJ | 2 | ZZ | 6 | 5P967 |
L2210C2-1/2 SIXE 18-32PSI FW | 2 | ZZ | 6 | 15187 |
L2210CNMP150BRZT18T32 | 9 | AX | 6 | 75954 |
BGSGG04SJJ | 9 | ZZ | 5 | 65079 |
L2210C2-1/2 SIXE 18-32PSI FW | 9 | ZZ | 6 | 01343 |
L2210CNMP150BRZT18T32 | 9 | ZZ | 6 | 01343 |
L2210CNMP150BRZT18T32 | 9 | ZZ | 6 | 15187 |
L2210C2-1/2 SIZE 18-32PSI FW | 9 | AX | 5 | 75954 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |