| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 250605 | 2 | KZ | 5 | 6N299 |
| 05025 | 2 | XX | X | 13125 |
| 5025 | 2 | XX | X | 13125 |
| 60956 | 2 | XX | X | 79150 |
| L193 | 2 | XX | X | 35311 |
| 125-59-1 | 2 | XX | X | 35301 |
| 31-326-2 | 2 | XX | X | 35301 |
| 1B1064 | 2 | XX | D | 11083 |
| 83150 | 2 | XX | X | 23382 |
| 18T12 | 9 | XX | X | 04285 |
| 88AX126 | 9 | XX | X | 76083 |
| 237224M1 | 9 | XX | X | 80201 |
| 387224 | 9 | XX | X | 80201 |
| 55009 | 9 | XX | X | 76680 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |