מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2178PX020 | 2 | ZZ | 5 | 45225 |
C4TZ6108CR | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
3095A020 | 2 | AX | 4 | 79975 |
283-PP20 | 2 | AX | B | 74069 |
283PT20 | 2 | AX | F | 01212 |
P118P020 | 2 | AX | F | 82913 |
L1231F020 | 2 | AX | F | 98349 |
792P020 | 9 | AX | F | 92947 |
P23AX020 | 9 | AX | F | 76255 |
792P020 | 9 | AX | F | 44370 |
C4TZ6108R | 9 | AX | 6 | 23040 |
C4TZ6108CR | 9 | AX | F | 23040 |
2178PX020 | 9 | AX | F | 53781 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |