| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| L0449 2-338 | 2 | 9Z | 4 | 02697 |
| H333-4-338 | 2 | 9Z | 4 | 07096 |
| 338-11646 | 2 | 9Z | 4 | 25184 |
| PRP568-338-1133-60 | 2 | 9Z | 4 | 77308 |
| 11-338-8450-60 | 2 | 9Z | 4 | 81168 |
| AA-338TH1047 | 2 | 9Z | 4 | 95272 |
| GS570J2J338 | 2 | KE | 1 | 26512 |
| PRP338-11646 | 2 | 9Z | 4 | 25184 |
| B63115-338 | 2 | 9Z | 5 | 77308 |
| 2-338 L449-65 | 9 | 9Z | 4 | 02697 |
| 2-338L449-60 | 9 | 9Z | 4 | 02697 |
| AA-338TH1047 | 2 | ZZ | 5 | SW461 |
| C007-338 | 2 | 9Z | 2 | 81755 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |