| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| KPT02E18-32S | 2 | ZF | 4 | 71468 |
| KPT02E18-32S | 2 | ZG | 3 | D1371 |
| 6L.4531.043.05-182688 | 2 | ZG | 3 | D0327 |
| PT02E18-32S(H) | 2 | ZG | 3 | D0483 |
| 8.51.02E18-32S-50 | 2 | ZG | 3 | D9422 |
| VG95328H18-32SN | 2 | ZG | 3 | D9477 |
| 34.05.06.029H | 2 | 9Z | 4 | C6177 |
| VA-7-0194 REF 3 | 2 | ZK | 4 | K0668 |
| VA-7-0194-3 | 2 | ZK | 4 | K0668 |
| PT02E18-32S | 9 | ZG | 3 | D8311 |
| PT02E18-32S | 9 | ZG | 3 | D9853 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |