מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
474520C91 | 2 | AX | E | 89346 |
KIT198 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
K547B | 2 | AX | 6 | 31033 |
KIT198 | 2 | AX | 6 | 33323 |
KH931 | 2 | AX | 6 | 22347 |
D5HZ-3111C | 2 | AX | 6 | 23049 |
KIT198 | 2 | AX | 6 | 27188 |
2036352 | 2 | AX | 6 | 7X677 |
8571B | 2 | AX | 6 | 81285 |
262-1554 | 2 | AX | 6 | 77220 |
KIT198 | 2 | AX | 6 | 78500 |
KIT198 | 2 | AX | 6 | 89619 |
2036352 | 9 | AX | 6 | 11862 |
KIT198 | 9 | AX | 6 | 65282 |
2036352 | 9 | AX | 6 | 23862 |
474520 | 9 | 9Z | 4 | 31007 |
474520C91 | 9 | 9Z | 4 | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |