| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| KF52-743-100PC164 | 2 | XX | X | 04220 |
| F35X1 | 2 | XX | X | 79960 |
| 2200-3167143PC164 | 2 | XX | X | 80064 |
| 20306-3-3 | 2 | XX | X | 06323 |
| 3225X2 | 2 | AX | 3 | 79470 |
| 3325X2 | 2 | XX | X | 79470 |
| 622J | 2 | CT | 2 | 70411 |
| F35X35 | 2 | 48 | 5 | 06845 |
| 4M9009 | 9 | AX | 3 | 11083 |
| 3329-2 | 9 | XX | X | 85804 |
| F35X35 | 9 | 48 | 5 | 06840 |
| 122B1-8X1-8 | 9 | XX | X | 30327 |
| G1-12143 | 9 | ZZ | 5 | 21102 |
| 502-82 | 9 | XX | X | 44940 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |