| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC30BF564K | 2 | XX | X | 81349 |
| MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
| KA447PC38 | 1 | XX | X | 04220 |
| 147C993PC21 | 1 | XX | X | 24446 |
| 147C991PC12 | 1 | XX | X | 24446 |
| 246X49 | 1 | XX | X | 24446 |
| PL147C991PC12 | 1 | XX | X | 24446 |
| PL147C993PC21 | 1 | XX | X | 24446 |
| 2200-3112558PC38 | 1 | XX | X | 80064 |
| 3121169REVAPC21 | 1 | XX | X | 80064 |
| JANR11 | 1 | XX | X | 81350 |
| RC30BF564K | 1 | XX | X | 81350 |
| BTA560-000-0HM | 9 | XX | X | 75042 |
| BTA5600000HM | 9 | XX | X | 75042 |
| RC30BF564K | 9 | XX | X | 75042 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |