| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1542816 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 854517 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| 25259 | 2 | XX | X | 79150 |
| 925232 | 2 | XX | X | 86403 |
| 925232 | 2 | CT | 5 | 93334 |
| 1542816 | 2 | XX | X | 70040 |
| K5960 | 2 | XX | X | 73165 |
| 121-122 | 9 | XX | X | 71500 |
| 670938 | 9 | XX | X | 58275 |
| 854517 | 9 | XX | X | 12603 |
| 925232 | 9 | XX | X | 12204 |
| 1542816 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |