| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| K50 | 9 | XX | X | 36479 |
| 7349612 | 2 | XX | X | 19207 |
| K9 | 2 | XX | X | 33323 |
| W292A37 | 2 | XX | X | 33323 |
| K9 | 2 | XX | X | 62265 |
| 1135 | 2 | XX | X | 95201 |
| K9 | 9 | XX | X | 19107 |
| 1000K53 | 9 | XX | X | 63734 |
| P17923 | 9 | AX | 5 | 59690 |
| K9 | 9 | XX | X | 65282 |
| K81 | 9 | XX | X | 36479 |
| K9 | 9 | XX | X | 36479 |
| K9 | 9 | AX | 5 | 22852 |
| P17923 | 9 | AX | 5 | 8E499 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |