מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
K50 | 9 | XX | X | 36479 |
7349612 | 2 | XX | X | 19207 |
K9 | 2 | XX | X | 33323 |
W292A37 | 2 | XX | X | 33323 |
K9 | 2 | XX | X | 62265 |
1135 | 2 | XX | X | 95201 |
K9 | 9 | XX | X | 19107 |
1000K53 | 9 | XX | X | 63734 |
P17923 | 9 | AX | 5 | 59690 |
K9 | 9 | XX | X | 65282 |
K81 | 9 | XX | X | 36479 |
K9 | 9 | XX | X | 36479 |
K9 | 9 | AX | 5 | 22852 |
P17923 | 9 | AX | 5 | 8E499 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |